tisdag, januari 27, 2009

v 19! :)

Vecka 19 idag. & bara två dagar kvar till ultraljudet! Åh vad jag längtar! Fast samtidigt börjar jag bli väldigt nervös. För tänk om det visar sig att något är fel... Hemska tanke! Jag vet ju att Flempans hjärta slår som de ska (har ju min angel sound - & när jag lyssnade i förra veckan var det inga konstigheter - prick 150 slag i minuten!). & jag har inte varit orolig alls senaste tiden. Faktiskt! Men ju närmare dagen kommer desto läskigare blir det...

Nåväl, försöker att inte tänka på det annat än positivt & intalar mig själv att det kommer gå alldeles utmärkt! Har dessutom bestämt mig för att jag vill veta vad det är för kön. Så bara därför är jag övertygad om att de inte kommer att kunna se det - för det är ju inte alltid de kan det! :) Jaja, är det så så är det inte meningen att vi ska veta ännu & då accepterar jag det. Jag tror för övrigt att det blir en tjej. Det är bara ngt jag har fått för mig. På torsdag vet vi. Kanske.

Jag är oavsett vilket väldigt lycklig över att ha gått in i v 19. Snart halvvägs ju! Helt galet! Men alldeles fantastiskt underbart!

& 0,5 kg har jag gått upp sen förra veckan. Det kan jag leva med. :)

Inga kommentarer: