torsdag, januari 15, 2009

Bättre

Idag har jag knappt ont alls & jag lyckades sova hela natten utan några större bekymmer. Så jag struntar i att ringa sjukgymnasten (som ju med största sannolikhet inte att hade gjort annat än att be mig avvakta). Ska definitivt ta det VÄÄÄLDIGT lugnt med de övningar jag fått tills jag varit där igen nästa vecka.

Inatt (eller sent ikväll) kommer min underbara make hem igen. Längtar massa! De 3 kattkräken har visserligen gjort sitt bästa för att hålla mig sällskap (& gå mig på nerverna!), men det är förstås betydligt trevligare att sova brevid mannen än bredvid 3 katter (varav den ena har för vana att promenera runt på mig några ggr per natt & slicka mig i ansiktet med sin mördarandedräkt & helst vill sova i min svank - inte skönt - den andra sparkas & den tredje snarkar värre än maken! Dessutom tycker de inte direkt om varandra så det blir alltid massa fräsande innan alla har hittat sina platser...).

Inga kommentarer: