tisdag, januari 13, 2009

v 17! :)

Tiden tickar på. V 17. 16+0. Helt fantastiskt! Svårt att fatta att det verkligen har gått bra så här långt. :)

Jag besparar er från en magbild den här veckan, men jag kan rapportera att magen står på + 1 cm (dvs ingen synbar skillnad) & jag har gått upp ett helt kg på en vecka. Det tror jag enbart beror på allt småätande som jag har ägnat mig åt. Har ju fortfarande väldigt svårt för mat (som ju luktar så förbaskat illa!!!). Men muffins funkar. & glass. & mackor. & fruktcocktail. & smågodis... Så den vägen har jag vandrat senaste veckan... Jaja. Det blir ett senare bekymmer.

Annars var jag hos sjukgymnasten igår. Nu har jag fått konstaterat att jag är ungefär lika smidig som ett kylskåp. Jajamensan! Läget är illa! Min hållning är tydligen katastrofal & jag har blivit helt sned & spänd i ryggen. Så nu blir det till att göra övningar & stretcha varje dag. Fick investera i en pilatesboll (som jag sitter på just nu) & måste tillbaka nästa vecka för att få fler övningar. Det är tur man har tid. :)

Inga kommentarer: