tisdag, januari 20, 2009

Bebispromenad

Idag har jag varit på promenad med grannen & hennes lilla bebiskille som föddes i mitten av december. Han är fortfarande namnlös & går under namnet lillkillen. Han är så söt!

Det är fortfarande väldigt svårt för mig att förstå att det faktiskt är en sådan som bor i min mage & att jag kanske kommer att bli mamma till sommaren. Nej, så långt fram kan jag verkligen inte tänka. Jag jobbar fortfarande med att förstå själva gravidbiten & jag får fortfarande påminna mig själv om att jag är gravid. Gravid i v 18 faktiskt. Sedan idag. Kan rapportera att jag inte gått upp något alls sen förra veckan, trots att jag till stor del levt på Kellogg's special K & rulltårta (jag äter mat & frukt & grönt också! Men mest för att jag måste...). & midjemåttet visar plus 1 cm. Så lite, lite har kanske magen växt ändå.



Inga kommentarer: