tisdag, december 23, 2008

Dan före dan...

Tar en paus så här mitt i allt hektiskt julstök för att skriva ett par rader. Dessutom går jag idag in i v 14 (13+0) så tänkte att jag skulle bjuda på en vacker (???) magbild. Inte för att jag kan rapportera några fantastiska framsteg. Mätte magen & den har ökat 2 cm i omkrets sen förra veckan (tror det är pizza - haha!). Maken pratade med sin pappa i telefon igår. Jag befann mig i ett annat rum när jag hörde honom kläcka ur sig: "jo, nog syns det! Hon har blivit ordentligt fet."

Jo, man tackar. Men så är det nog. Är ganska fet, men enligt vågen har jag inte gått upp ett gram senaste månaden så jag vet inte. Det är nog bara magen som har plufsat på sig.
.
Här kommer iaf en bild från v 14 (13+0), midjemått + 2 cm.
.

Måste sätta fart med att klä granen nu!

God jul till er alla! Hoppas tomten kommer med massa fina klappar! :)

2 kommentarer:

Theorese sa...

Bebis rund och fin...men inte fet...Önskar er en riktigt God Jul!!

Pez sa...

Var stolt över att vara tjock och rund och bara njut!!! pizza eller barn spelar la ingen roll..hehe
GOD JUL