fredag, november 07, 2008

Så ledsen!

Kan inte sluta gråta! Tårarna forsar ner för mina kinder. Det gör ont! Skitont! Både i livmodern, med ilande värk ner i ljumskarna. & i äggstockarna, med strålande värk ner i korsryggen. Dum som jag är gjorde jag dessutom ett nytt gravtest i morse & självklart var även det svagare än förra veckan (kanske tom svagare än det i förrgår?). Lägg därtill till att jag inte mår specielt illa idag & att brösten känns mindre spända.

Jag pallar inte det här!!!

Ringde till barnmorskan som så klart inte hade någon tröst att ge. Det behöver inte betyda någonting även om det kanske inte lät helt bra. Vilken bit tror ni att jag lyssnar till? Ja, inte den om att det inte behöver betyda någonting iaf! Hon tyckte att jag, så länge jag inte har ngn blödning, inte ska oroa mig så mkt & så flyttade hon fram min tid en vecka, dvs till torsdag nästa vecka. Det är fortfarande nästan en vecka dit. En veckas oro. Om jag inte börjar blöda innan förstås, för då vet jag ju... Har ju varit med om det här förut.

Fan fan fan!

Det gör så ont... Vet verkligen inte hur jag ska klara detta...

Inga kommentarer: