måndag, november 24, 2008

Hej mitt vinterland!

Tack för alla fina kommentarer!

Sitter & tittar ut genom fönstret på snön som vräker ner. I stereon snurrar Absolute X-mas. & jag är bara jättelycklig! Det är massa massa snö ute efter nattens snöstorm & de är bara så härligt. Så fort det slutar snöa ska jag ut & skotta. :)

Har haft en väldigt trevlig helg faktiskt. Vaknade i lördags & såg att första snön hade kommit vilket innebar årets första snöängel! Lycka! På dagen var vi iväg & shoppade & sen avslutade vi med att fika hemma hos min mamma. Shoppingen blev inte så lyckad kanske - skulle bl a leta efter en ny BH (då jag har vuxit ur alla...) men det var ganska lönlöst. Jag var trött, gråtfärdig & grinig & det var folk precis överallt! Jag hatar verkligen julrushen i Sthlm. Det tar en timma att hitta en parkeringsplats & det är ta mig 17 kö för att ens komma in i affärena. & där inne sniglar sig köerna fram. & så säger de att handlarna är oroade för årets julhandel. Ingen större anledning till oro, med tanke på hur det såg ut i helgen...

Hur som helst, ngn BH blev det inte, men lyckades istället hitta en igår på Intersport. Stl 85E... Helt skadat. Jag har visserligen alltid haft stora bröst & brukar normalt ha 80D, men nu blev det alltså en sportBH i stl 85E! Det är ju så man vill gråta. Men det ska jag inte! Har faktiskt inte gråtit en tår på hela helgen (ingen som räknas iaf). Är ju jättelycklig idag! & min nya BH är jättebekväm!

Dagen inleddes med ett samtal till MVC (receptionen var stängd i fredags) & jag fick prata med världens trevligaste barnmorska. Känns verkligen kanonbra! Så jag ska få komma dit på måndag em. Först Paris, sen komma hem & gå till MVC för första gången i mitt liv. Det är så stort! Kan inte riktigt fatta att den dagen snart är här!

Jag håller på dig Flempan! Snälla snälla håll ut där inne!

1 kommentar:

Sara sa...

Åhh vad glad jag är för din skull, hoppas hoppas att flempan stannar i magen länge till och att du fortsätter känna dig på topp.
Ha det så himla mysigt i Paris nu, hur man nu inte kan ha det. :)
Ta hand om dig.
Varma kramar i snöyrrandet
//Sara