måndag, november 17, 2008

En trevlig men trött helg

Idag känns det som om jag har bomull i huvudet & jag lyckas knappt formulera en mening... Gör hur som helst ett försök.

Helgen har varit bra. Har varit superlycklig över att vi fick se Flempan i torsdags så har faktiskt klarat mig ifrån oron i flera dagar nu. Har visserligen mått dåligt. Illamåendet kommer & går hela tiden. & jag är så obeskrivligt trött. Tillbringar halva dagarna i sängen. Det är helt förlamande - hur mkt jag än vill göra saker så finns det ingen ork. & så gråter jag konstant. Låg i sängen i lördags & tittade på gamla repriser av "Sjukhuset" (som jag för övrigt aldrig tidigare sett) & grät konstant i flera timmar. Jag började gråta på Willys igår när vi skulle försöka handla hem mat till veckan & allt bara kändes äckligt & jag inte ville köpa hem ngn mat alls. För så är det. Mat är fruktansvärt otrevligt just nu (all mat, men viss mat värre än annan) & varje måltid är en kamp. Tillslut kom jag på att jag nog var sugen på yoghurt, som jag egentligen inte alls gillar utan blir illamående av. Så istället för mat köpte vi hem över 20 yoghurtar & jag åt gladeligen upp 5 st igår kväll & 3 st till frukost idag. Så just nu lever jag på yoghurt & julmust (& en & annan pepparkaka). Hur nyttigt som helst! :)

I lördags kväll var vi ute med min pappa & plastmamma & åt middag på Bistro Berns & sen var vi på Chinateatern & kollade på "The producers - Det våras för Hitler". Har ni vägarna förbi Sthlm så kan jag varmt rekommendera den musikalen. Vi skrattade alla så att vi höll på att pinka på oss. :) Den var verkligen fantastiskt rolig. Jag var orolig för hur jag skulle klara att hålla mig vaken efter kl. 22, men det var inga som helst problem.

Hm... Är det normalt att ha ont i ryggen i slutet av v 8? Har haft det hela förmiddagen. Ganska högt upp i ryggen så tror inte att det är äggstockarna, men är inte säker. Väldigt otrevligt är det iaf, men jag ska försöka att inte börja oroa mig... Iaf inte för mkt...

1 kommentar:

Pez sa...

Hej!
Jag har läst mycket på din blogg och jag tackar för att du och andra finns så att vi med mindre erfarenheter kan få veta vad som väntar oss.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att Flempan förstår att hon är där hon ska vara!