tisdag, november 18, 2008

Härliga tisdag!

Det ryggonda fortsatte att bråka med mig hela dagen igår & på eftermiddagen fick jag så ont att jag var tvungen att gå & lägga mig en stund. Det är så klart svårt att inte oroa sig när man har så ont att man inte orkar vara uppe. Idag har det dock nästan släppt. Så jag SKA INTE OROA MIG!!! Det kommer gå bra! Det måste det...

Längtar till ikväll. Det är nämligen tisdag. & tisdag innebär en härlig stund i soffan framför "Äntligen Hemma" (om de bara kunde eliminera den där förskräckliga Lulu Carter), men framförallt HOUSE!! Jag är galen i House! Så ikväll ska jag tända en stor brasa i spisen & krypa ner i soffan under en tjock filt & käka massa massa yoghurt! Har redan hunnit äta upp de 20 vi köpte i söndags så det blir till att införskaffa nya idag om jag ska överleva kvällen. Vem hade kunnat ana att yoghurt är så förbaskat gott? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh vad jag håller tummarna för Flempan. :-) Min Skrutt sitter också kvar, går in i v 9 idag. :-) Visst är det en sanslös känsla när man ser hjärtat slå! Helt fantastiskt. Var rädd om dig och Flempan. Kramar från Jenny.