tisdag, april 14, 2009

"Shit vad stor du har blivit!"

V 30 (29+0)... Ytterligare en milstolpe passerad & lite närmare målet! :) Lycka! & hela påsken har jag fått höra: "shit vad stor du har blivit!", av alla som jag träffat. & idag när jag kommit hem från sjukgymnasten (som sa samma sak) så såg jag det själv - shit vad stor jag har blivit! När 17 hände det här?


Visst är jag fin i mina nyinköpta (förstora!!) H&M-byxor som jag köpte på rean igår för 149 kr? :)

Hur som helst, utan att gå in på massa detaljer så har jag den senaste veckan mått fördjävligt! Alla tårar & oro för kärlekstrollet har satt sig i min inflammerade axel & jag har haft obeskrivligt ont. Inte ens mina starka smärttabletter hjälpte & jag har gråtit & skrikit & önskat mig bort från denna planet... En nyinköpt spikmatta räddade påsken (som var väldigt trevlig & solig, när smärtan väl släppt lite!), & smärtan är numer hanterbar & jag njuter av att vara tillbaka i livet igen. Usch är allt jag har att säga!

Lillkillen blev bättre, men är nu sämre igen, så jag fortsätter att gråta & oroas... :(

2 kommentarer:

zygoten sa...

Härlig mage Hanna! Har tänkt på dig och lillkillen och undrat hur det gått. Håller tummarna för er./Z

MochM sa...

Ser finfint ut det där ju! :o)
m.