torsdag, april 02, 2009

Ledsen...

Trots att de är en strålande vårdag sitter jag här med tårarna rullande nerför kinden. Min lillkille har inte blivit bättre, snarare sämre... Jag har varit borta hela förmiddagen, fått massage av min sjukgymnast & sen varit på sjukvattengympa. & då har lilltrollet varit instängd i sin bur. Väl hemma igen tänkte jag ta ut honom en stund i solen för att få lite frisk luft & uträtta sina behov (för han totalvägrar lådan). Men, jag tycker att han haltar värre än igår & han hade dessutom dålig balans & välte nästan. Så jag bar in honom till buren igen. & nu sitter jag här & gråter. 3 dagar sa veterinären. Efter 3 dagar skulle han vara betydligt bättre. Annars måste vi tillbaka. Vet att det bara har gått en dag, men jag är så sjukt orolig! Min lilla, lilla älskling - snälla bli bra nu!

Annars gick besöket hos barnmorskan igår bra. Allting är normalt & magen har vuxit 4 cm sen senaste besöket. Den börjar bli mer & mer i vägen vill jag lova...

1 kommentar:

zygoten sa...

Åh nej, hoppas han repar sig snart. Kan meddela att min ena katt inte heller mådde riktigt bra imorse. Hängig, trött och vill varken äta eller gå ut... Nu är jag på jobbresa och kan inte vara hemma och vårda vilket känns skit. /kram till dig och lillkillen.