tisdag, mars 31, 2009

v 28 (27+0)

& veckorna tickar på! V 28. 12 v till BF... Glädje - det är allt jag har att säga! :)

& magen har hunnit bli...
.

... så här stor! Inte illa! :)

Helgen har varit väldigt trevlig. Fredagseftermiddagen tillbringades med make, far & plastmor på trädgårdsmässan i Älvsjö. Det var fantastiskt kul, men jag lyckades begränsa mina inköp en del, med tanke på mina möjligheter att ta hand om allt i sommar... Mötte även upp svärmor på mässan, på besök i från Örebro, & hon följde sen med oss tillbaka hem. På lördagen svullade vi våfflor hemma hos föräldrarna & på söndagen var det stor shoppardag ute i Barkarby med både ett besök på IKEA & lite klädshopping (åt mannen) på outletten. Själv fick jag en ny morgonrock & fantastiska satänglakan i Hemtex outlet så jag kom också hem nöjd & belåten. En väldigt bra helg faktiskt! :)

1 kommentar:

MochM sa...

Finfin mage! :o)
m.