torsdag, mars 19, 2009

:)

Idag på den överfulla bussen på väg till vattengympan blev jag erbjuden en sittplats av en tjej i min ålder. Det kom lite som en chock, men samtidigt blev jag väldigt, väldigt glad! För det första hade jag ont & behövde verkligen sitta. För det andra betyder det att jag nu har blivit "en av dem". Alltså en av de som jag själv så länge avundats så. En med stor gravidmage som får sitta på bussen...

Kanske löjligt, men jag blev verkligen så glad att jag blev tårögd över att denna vänliga människa erbjöd mig sin sittplats. Ännu en påminnelse om att det faktiskt är på riktigt! :)

3 kommentarer:

Sofie sa...

Tack så mycket för ditt svar.
Jag fick veta att jag hade pco-s först när jag frågade själv, läkaren visade sedan mig en ultraljudsbild på mina äggstockar där man kunde se äggblåsorna ligga likt ett pärlband på rad efter varandra. Jobbigt detdär med sötsuget, men nu har du nåt att skylla på när du äter godis=)
*Ler*

Anonym sa...

Så gulligt av henne som gav sin plats till dig:)Tur att det finns vänliga människor som lyser upp vardagen! Kram

Jenny sa...

:-) Vad GULLIGT!!!! :-) Är allt bra med er båda? KRAM från Jenny.