tisdag, mars 17, 2009

V 26 (25+0)

Går in i v 26 idag. Känns helt ofattbart om jag ska vara ärlig. Känns som igår som jag var halvvägs, men det är alltså 5 v sen... Fast jag vill ju att det ska gå ännu fortare så klart - vill ju att det ska vara juni så att vi får träffa Flempan nu!

Hur som helst, var ju ett tag sen jag la ut ngn bild på magen & ja, den har väl vuxit en del...

Vågen ligger på plus 8-9 kg så att jag skulle hamna på plus 12 totalt tror jag knappast... Fast det står överallt att man i v 25-26 "ska" ha gått upp 7-10 kg, så det är väl kanske inte helt onormalt ändå. & med tanke på hur hungrig jag är för jämnan (& sugen på bullar) så är det verkligen inte konstigt... :)

2 kommentarer:

MochM sa...

Men nu snackar vi mage, det är ju så här det ska se ut, inte en sån där fjuttig bula jag lyckades visa upp! :o)
Fint fint fint!
m.

MochM sa...

Vilket bra tips du lämnade i min blogg, tack! Verkligen värt att kolla upp!
m.