onsdag, februari 04, 2009

V 20! :)

Igår gick jag in i v 20. Det betyder att jag nästa vecka har kommit precis halvvägs... Stort! & stor känner jag mig också. Vågen pekar stadigt uppåt & har väl lagt på mig runt 4-5 kg de senaste 10 veckorna... Kanske ingen katastrof direkt - men lägg därtill till de 10-12 kg jag lagt på mig sen IVF-karusellen drog i gång, så känns det ju så klart inte jättekul. Men men, det är så klart värt det. & någonting som jag helt enkelt bara får acceptera. & av de senaste kilona står väl ändå magen för ett par får jag hoppas. :)

Annars har jag fullt upp med badrumsrenoveringen. Igår fick jag upp våtrumsgipsskivorna (inte lätt när man är ensam kan jag lova!) & primade & spacklade en första gång. Så här fint är det nu:


Annars kan jag berätta att de igår ringde om ett jobb som jag sökte i slutet av oktober... Då berättade jag inte att jag var gravid & när jag gjorde det nu så var jag inte så intressant längre... Förstås!
.
Jag nyser & nyser & det sticker jobbigt i halsen. Men ngn förkylning vill inte bryta ut. Ska det aldrig gå över?

Inga kommentarer: