tisdag, februari 10, 2009

Halvvägs!

V 21. 20+0. 140 dagar avklarade. 140 dagar kvar. Hur skönt känns inte det? & magen växer så det knakar. Har (tyvärr) gått upp ett helt kilo sen förra veckan, men det beror nog mest på mitt matintag. Har varit helt hysteriskt hungrig & om jag inte äter var 3e timme blir jag galen. Så det har blivit lite för mkt av det goda kanske. & knappt ngn motion med tanke på att jag fortfarande mår uselt. Idag är jag dessutom yr & har ont i huvudet. Känns inte helt ok direkt.

Men skit samma. Så länge Flempan mår bra så är jag nöjd. Halvvägs. Snacka om milstolpe. & igår kväll när jag skulle sova bökades det runt som tusan där inne. & så då & då - bonk, mot magen. Jag kan inte låta bli att skratta när det händer för det är en så underbar känsla. Så ikväll hoppas vi på att maken också ska få känna en spark för första gången (han lyckades hålla på fel ställe varje gång igår). :)

Det här är bara så roligt! Håller tummarna för alla er där ute som kämpar på! Hoppas, hoppas, hoppas att ni snart får vara med om det här också!

1 kommentar:

Lilla J sa...

Det låter sååå underbart! =)