måndag, februari 09, 2009

Sparkar!

I lördags kväll när jag gått & lagt mig hände det. Det som jag längtat så länge efter. Det sparkade till. Både två & tre ggr! Jag har visserligen känt som fladder tidigare, men det har varit väldigt diffust & otydligt. Men nu. Det kändes tydligt. Som en stor bubbla som trycktes upp mot magen. Superhäftigt! Sen dess har det varit lugnt, men nu går jag & längtar efter mer! Underbart!

Annars har helgen varit väldigt lugn. Förkylning & huvudvärk. Inte så kul alls. En shoppingrunda i lördags (bl a två nya mamma-BH-ar i stl 90E!!!) som följdes av en soffpotatiskväll framför melodifestivalen. Vi var egentligen bortbjudna, men det fanns det inte krafter för.

Fortfarande väldigt hängig & ur form, men lycklig ändå! :)

3 kommentarer:

MochM sa...

Oj vilken härlig känsla! Underbart!
m.

zygoten sa...

Åh, jag längtar också! Känner efter allt vad jag kan men det hjälper föga än så länge:)

Anonym sa...

MYSIGT!!! Känner mest fladder, men det är underbart fladder. :-) Snälla, VAR köper du dina BH?