tisdag, maj 12, 2009

V 34!!!

Lite svårt att greppa att jag går in i v 34 idag. Det går så fort! Sen förra veckan kan jag rapportera en viktuppgång på 2 (ja 2!!!) kg. Hur skadat är inte det? Vill inte tänka på hur det här kommer att sluta (ligger på plus 15 kg nu & är redan stor som ett hus - & smidig som ett kylskåp...). Kan också berätta att jag numera har massa bristningar på undersidan av magen som är mindre sexiga... Men det är som det är - bara att gilla läget! :) & apropå sexig, visst är jag väl fin i min gamla bikinitopp på bilden här nedanför? :) Allt annat sitter åt & skaver så den är det enda jag kan använda just nu. Tur att min make gillar mig som jag är (säger han iaf) för jag känner mig verkligen inte vacker just nu...


Annars är det förkylt här hemma. Maken är värst drabbad. Tack vare mitt superba gravidimmunförsvar är jag endast snuvig & nysig (men de är jobbigt nog tillsammans med allt annat).

I efm ska jag till tandläkaren för att laga ett hål. :( Sen blir det eurovision för hela slanten! Maken har tyvärr en jobbmiddag ikväll, men han tänker skylla på sin (hög-?) gravida fru & gå tidigt så att han också hinner hem för att kolla. Har dessvärre inga större förhoppningar på de svenska bidraget, men det ska ändå bli kul. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är i 7 dagar för sprutning och på något konstigt anledning ville skriva till dig och hoppas att jag får resultat också!
pray for me

Hanna sa...

Håller alla tummar jag kan! :)

Anonym sa...

en tisp är att gå och köpa en skön sportbh finns någorlunda billiga på stadium så du har ngt att varera dig med :)
/C

Lila sa...

Oh, vad härligt....v. 34. Tiden går ju så fort. Känner igen det där med att man får ta vad man har hemma för att komma i kläder:)

Kramis Lila

MochM sa...

Ja jäklars vad fort det går. Vecka 34. Nu är liten snart här! :o)