måndag, maj 18, 2009

Premiärdopp i poolen!

& tiden fortsätter att rinna iväg. :) Har en varm & solig vecka & helg bakom mig med massor av utomhuspyssel. Mkt tid & energi har lagts ner på att få poolen badbar & utan läckage (med ny poolduk, filter & solvärmefångare). Fabrikationsfel & annat strul har gjort att det dragit ut på tiden, men nu är allt på plats & bortsett från att det droppar lite på ngt ställe så fungerar allt. Vi fick upp poolen från 13 till 17 grader igår & i värmen kunde jag så klart inte låta bli att ta ett premiärdopp! Kallt ja, men det gav ändå mersmak & längtan efter ännu varmare tider!

Gräsmattan har blivit klippt för första gången också! & vi har flyttat på parabolen som helt plötsligt skymdes av en grönskande asp. & så har det blivit massa grillat & schlager så klart! :)

Det enda svarta molnet på himlen har varit att jag har haft väldigt ont i min axel & har fått äta starka smärtstillande (som oftast inte hjälper). Så det har stundtals varit VÄLDIGT tungt & jobbigt. Dessutom gör det väldigt ont i sidan av magen till & från. En svidande, skärande känsla som har varit mkt smärtsam. & då blir jag förstås orolig. Vet inte om det beror på att Flempan trycker mot ngt eller vad det kan vara. Får prata med min BM när jag ska dit på onsdag. Det gör iaf mindre ont idag, men tar det hur som helst väldigt väldigt lugnt...

2 kommentarer:

Sofie sa...

Hej!
Tack för ditt inlägg. Jag får hoppas att 13 denna gång också är ett tur tal. Hur länge försökte ni innan det blev positivt??

Anonym sa...

Härligt snart dags... För mig oxå tungt o tufft, BF om 3 veckor - har så svårt att fatta...