tisdag, oktober 21, 2008

Vad är det som händer??

Allvarligt. Nu blir jag lätt konfunderad. Sen mina spottings i söndag kom det igår en liten, liten blodklump, & en jävla massa mensvärk (& dumma smärtfria bröst). Så hoppet har ju inte direkt ökat. Var verkligen jätte-, jätteledsen & grät & tyckte synd om mig själv igår. Men men, min vana trogen gjorde jag ändå ett test i morse vid halv 7 när jag gick upp för att kladda med progesteronet. Det är ett sånt billigt test som jag köpt på nätet (tror att 15 test kostar 85 spänn, så jag har några test hemma om jag säger så... ). Man ska egentligen vänta 5 min på resultatet, men när inget visat sig (vilket jag heller inte räknat med) efter kanske 1-2 min la jag det på handfatet, gick därifrån & tänkte inte mer på det. När jag sen fick syn på testet runt kl 8 såg det ut så här...




Vet ju att testet inte är giltigt efter 10 min, så kan inte lita på resultatet, men detta har inte hänt tidigare så det är klart att man börjar fundera. Någonstans ifrån måste ju det röda strecket komma?? Kan det vara så att mina bröst försöker lura mig?? Vågar verkligen inte tro på det. Inget annat att göra än att invänta morgondagen & testa igen på morgonen (& denna gång vänta 5 minuter). Den testdag som barnmorskan gav mig är egentligen inte förrän på lördag, men vem har tålamod att vänta tills dess??

Hoppet lever iaf så idag ska jag vara glad! :)

Inga kommentarer: