tisdag, oktober 21, 2008

Bara ett ägg i frysen...

Fick precis post från Karolinska & av våra 8 befruktade ägg som var tveksamma så överlevde noll... :( Men vi har ju iaf Lillflempan i frysen så får vara tacksam för det...

Dessutom så kunde jag så klart inte hålla mig till imorgon bitti, utan gjorde ett nytt test för en stund sedan, utan några större förhoppningar kan tilläggas (det är ju morgonurin som är det som gäller!). Efter 5 minuter så var det faktiskt ändå ett svagt rosa streck... Så nu börjar jag hoppas att det kanske ändå är på riktigt?? Fast det känns ju verkligen inte så i min kropp. Knepigt. & med ett tidigt missfall i våras i bagaget så lär jag ju inte kunna tro på det förrän det har gått minst 12 veckor. Om det nu skulle visa sig vara positivt... Vilket jag ju inte riktigt kan tro.

Jag beställde iaf 15 nya gravtest för en stund sen. Tänkte det var lika bra att fylla på förrådet. :) Haha! Jag är verkligen helt besatt! Kan inte vara nyttigt.

Inga kommentarer: