onsdag, juni 03, 2009

Stor mage!

Japp! Här kommer så en magbild från v 37 (36+1). Kan konstatera att jag gått upp 3 kg (!!!) sen förra veckan, men tror det mesta bara är vatten (& lite födelsedagsbullar & kakor kanske...). Är nämligen sjukt svullen. Mina underben & fötter är chockerande stora & de enda skor jag kan ha just nu är mina gamla slitna foppatofflor som är fulla av målarfärg... :)



Annars är jag lite gladare idag, vilket iofs inte är så svårt med tanke på hur ledsen jag var igår. Jag gick omkring & grät mest hela eftermiddagen. På kvällen hade jag så ont i huvudet att det blev pizza & sänggående innan 20. Jag kan fortfarande inte riktigt greppa att jag lyckades klippa min katt i benet. Men han verkar inte ha ont alls utan är sitt vanliga spralliga jag. Då är det egentligen mer jobbigt att han måste genomgå en stor höftoperation i höst... Men men. Den smällen tar vi då!

Imorgon är det barnmorskebesök som gäller. Vi ska planera inför förlossningen samt kolla om Flempan fixerat sig ännu. Det ska bli kul! :)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad spännande med förlossningsplanering:o)

Grattis på födelsedagen i efterskott!

Kram Jenny

Anonym sa...

Men, vad fin mage Hanna, och tänk att det snart kommer ut en liten person därifrån. Det är helt fantastiskt!
Tack så mycket för allt ditt stöd och dina kloka ord, det är väldigt uppskattat.

Kram och lycka till nu, hörru.