fredag, oktober 02, 2009

Mitt kärlekstroll...

Mitt kärlekstroll är borta... Alltså min älskade lilla otursförföljda kisse Edvard. & jag är helt knäckt. Kan inte sluta gråta. Han har visserligen bara varit borta i ett dygn, men de längsta han har varit borta förut är max 2h. & han går aldrig längre än kanske 200m, så han kommer ALLTID galopperande när vi ropar. Men inte nu alltså. Maken var ute hela kvällen igår & letade. & hela morgonen. Men han finns inte. Inte någonstans. & jag gråter & fruktar det värsta. FAN FAN FAN!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ge inte upp, trodde desamma för några månader sedan då min sötaste kisse inte kom hem. Efter tre dygn trodde jag att allt va kört, vi ropade nätterna igenom. tills en kvinna ringde, hon hade sett våran lapp efter att hon sett en kisse som våran som legat i ett dagvattenrör. blöt, såg sjuk och tagen ut. vi hittade honom till slut, han hade blivit biten av en annan katt. hade 42c feber. vi matade honom varje timme i ett dygn med spruta i munnen, sen kryade han på sig. Så - sätt upp lappar med bild, överallt. Uppmana att folk kollar i sina förråd, källare eller garage. Lägg lappar i brevlådorna. Ropa, leta. Är han skadad eller inlåst så hittar han inte er, ni måste hitta honom. Lycka till och kram camilla

Jenny sa...

Snälla sätt upp lappar i grannområdet att de ska titta i sina verktygsbodar eller garage så att han inte sprungit in där och de sedan har stängt! Mammas katt som är typ hennes käraste ägodel) var borta i en vecka eller hur det var och han kom hem, så missträsta inte ännu!!!! STOR KRAM