lördag, oktober 03, 2009

Jag har ringt en spåtant!

Jag har tom ringt två spåtanter. Det trodde jag aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra. Men för mitt kärlekstroll gör jag allt! Båda två sa samma sak. Att han gått över landsvägen & är i grannområdet & att han mår bra. Att han kommer att komma hem. Att jag inte ska oroa mig.

Jag tror inte på spåtanter. Egentligen. Tror att de säger precis det jag vill höra. & det gjorde de också. Men just nu så tror jag på det. För jag orkar inte gråta mer.

3 kommentarer:

Lila sa...

Hej, brukar kika in på din blogg...men jag är en av dem som itne brukar kommentera så mycket. Men det ska bli ändring på det:)

Du ska se att kissen din kommer tillbaka. Har varit i kontakt med medium, och han har haft rätt på allt.

Är så lycklig, har äntligen efter flera år testat positivt på stickan......kan inte fatta.

Kram Lila

Sara sa...

Hej gumman,
Hur går det med kissen? Håller tummarna för att han har kommit hem nu!
Kramar Sara

Minnah sa...

Hur gick det med missen? Är nyfiken...

Jag brukar faktiskt också ringa en spåtant / spådam / medium men inte pga borttappade saker eller djur, utan mer för att jag vill bli spådd.

Om du funderar på det i framtiden så kan jag rekommendera min spådam som finns på http://www.spadam.se

Tack för en bra blogg och lycka till med allt.

Kram Minnah