tisdag, juni 01, 2010

pms...

Usch vad jag inte gillar pms... & som ni säkert kan räkna ut med armbågen så är det i det tillståndet jag befinner mig just nu. Första veckan efter ÄL, ja då har man fortfarande hoppet uppe. Jodå, det kan nog gå vägen det här. & när det börjar spänna i magen så är det kanske bara tecken på att något håller på att fästa eller så... Men sen går ytterligare några dagar & så blir molvärken kraftigare. Magen pajar. & humöret är åt h-e. Ja, då vet jag. Nä, inget har hänt. & nu har jag ytterligare en 4-5 dagar kvar (tror jag) att gå omkring & må så här innan mensen så småningom kommer. Nä, fy för pms (det har sagts förut, men tål att upprepas!)!!!

Så för att bli lite gladare avslutar jag med en somrig bild på vår underbara lillskrutta (som nog börjar gå vilken dag som helst). Snart ett år gammal är hon nu, finaste tjejen!



Kram till er alla! :)

Inga kommentarer: