söndag, juni 06, 2010

Befinner mig i chocktillstånd!!!

PMS-en från helvetet visade sig vara...



Det här är helt skadat!

Mensen borde kommit igår. Det gjorde den inte. Inget konstigt med det. Min mens brukar bråka med mig. Men ändå, innan jag gick för att blanda en campari-juice, för att fira makens semester/pappaledighet & vår spontana sista-minuten-resa till Grekland imorgon, så tänkte jag: "lika bra att testa så jag kan dricka med gott samvete". & så. kl 19.00 på kvällen. Så fick jag detta resultat... Kan det verkligen vara sant??

Jag ammar fortfarande (ganska mycket!) Det här ska inte hända oss. Andra kanske, men inte oss!

Nu blir det Grekland en vecka. Ska försöka smälta det här. & framför allt försöka att inte konstant oroa mig. Men det kommer bli svårt. Hoppas, hoppas att det verkligen går vägen! Hela vägen! Ett syskon till Adelia. Vilken dröm! Jag vill ju så!

11 kommentarer:

IVF karusell sa...

Woohoo - men gud så roligt! GRATTIS!!! Tog ju inte så lång tid det där ju ;-)

Kram!!

Theorese sa...

Det är ju helt underbart!!! Grattis!

SOPHIA... sa...

stort grattis!!1 :)

Sara sa...

Åhh vad kul!! GRATTIS! Där ser man hur lätt det trots allt kan gå, jag hoppas det smittar. ;)

Ha det så skönt i Greklandet nu!
Kram kram

Anonym sa...

Grattis!!!!! Så underbart. Jag är avis...
Ha det toppen på semestern. Kram Zygoten

Sara sa...

Så underbart, ett jätte stort grattis till er!

Hoppas att ni får det härligt i Grekland!

Maria sa...

Åhh Grattis!
Blir helt tårögd när jag läste ditt inlägg.

Jenny sa...

Jag sitter och ler med hela huvudet!!!!!!!!!!!!!

UNDERBART!! GRATTIS!!!

KRAM KRAM KRAM

Maria sa...

Åh så underbart, GRATTIS!!!

Hoppas ni har en härlig semester i Grekland:).

KRAMAR

Sara sa...

Hej Tjejen! Hur var Grekland? Fantastiskt hoppas jag, och jag hoppas också att allt känns bra och att ni är fortsatt gravida!

KRAM

Ninna sa...

Hoppas ni hade dert ljuvligt i grekland! Hur mår du nu? Allt väl hoppas jag!

Kram Ninna