söndag, december 20, 2009

En julhälsning!

En snabb julhälsning från mig & lillskruttan! Dagarna springer iväg & jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen! Men jag njuter så mycket det bara går av dagarna med vår underbara lilla tjej.

Hon är en bestämd liten fröken med mycket fart & humör (hon brås på sin mor) så det är sällan en lugn stund här. Glad är hon för det mesta & hon älskar att busa & pussas & kramas.

Nu ska snart vi fira hennes första jul & det ska bli helt underbart med mycket familj & god mat (& väldigt många paket till lilltjejen har jag förstått...). & Adelias första jul verkar dessutom bli en väldigt vit jul... Runt 60 cm nu på tomten, & mer ska det visst bli... :)

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men ska försöka bättra mig lite efter nyår! :) Men om vi inte hörs här innan dess (får se vad som hinns med) så passar jag på att önska alla en god jul & ett gott nytt 2010! Det här året har verkligen varit det bästa i mitt liv (än så länge!) för då kom äntligen vårt efterlängtade lilla underverk!




3 kommentarer:

Jenny sa...

Lilla gullegrynet. Hon är så bedårande!!! :-) KRAM från Jenny och Konrad.

IVF-Karusell sa...

Tycker fortfarande det känns lite overkligt att man varit med om en förlossning, man kanske fattar om en sisådär 18 år :)

Vilken söt tomtenissa ni har! :)

kram!

♥ Ninna - VillBliMammaNu ♥ sa...

FANTASTISKT söt dotter ni har! Vilket charmtroll, gotjejen!!! Önskar er ett underbart 2010!!

Kram Ninna