onsdag, juli 04, 2012

Mot Lund!

Imorgon bär det av. Till Barnhjärtecentrum i Lund. Mrsa-prov taget. Besked på fredag, förhoppningsvis. Väskorna är nästan packade. Men än väntar ett par timmars plock o förberedelser. Båda tjejerna vägrar dock att somna. O jag är dödstrött o frustrerad. Är så slut. Både fysiskt o mentalt. Vill bara att det här ska vara över. Att ta hand om tre små barn är tungt. Men det här är obeskrivligt tungt. Har inte sovit ordentligt på veckor. Varje natt, vakna stup i kvarten. Är utom mig av oro. Barnen märker ju det förstås så de är skitjobbiga. O vill ha konstant uppmärksamhet. Maken är inte direkt ngt charmtroll han heller. Förstår ju att han också är orolig. O att han inte är otrevlig med flit. Men det underlättar ju inte precis att ha ett åskmoln omkring sig för jämnan. Jag tar ut mig till mitt yttersta. O hoppas att jag håller ihop ett tag till...

Det är tur att vår lilla skrutta är världens charmigaste. :)


1 kommentar:

Jenny sa...

Hannapanna, jag har helt missat ett undertverk Nr 3!!!!!!!!! GRATTIS!!!!! :-) STOR KRAM från ett regnigt Skåne (som ni nu har lämnat...). Jag och min familj håller alla tummar på att allt går fint med er lilla tjej.